Reklamacje i zwroty

WARUNKI OBSŁUGI REKLAMACJI.
Prosimy o uważne przeczytanie warunków obsługi reklamacji!

1. Warunkiem uznania reklamacji jest dostarczenie wraz z urządzeniem, dowodu zakupu (ksero paragonu/faktury),oraz kartę gwarancyjną (jeśli została wydana).

2. W przypadku stwierdzenia braku dowodu zakupu/ karty gwarancyjnej na reklamowane urządzenie, dział serwisu skontaktuje się z Państwem w celu dosłania odpowiednich dokumentów. W razie braku przedstawienia dokumentu potwierdzającego zakup reklamowanego urządzenia, po
upływie 5-ciu dni roboczych zostanie wystawiona propozycja odpłatnej naprawy. Po kolejnych 5-ciu dniach, w razie braku informacji zwrotnej, towar zostanie odesłany na koszt reklamującego.

3. W przypadku nieodebrania naprawionego wyrobu w czasie 2 tygodni od terminu powiadomienia zlecającego naprawę, lub po nieodebraniu przesyłki kurierskiej zawierającej obsłużoną reklamację, Serwis zastrzega sobie prawo do odesłania wyrobu na koszt reklamującego lub do naliczenia opłaty za składowanie w wysokości 5 zł za dzień, od każdej sztuki towaru. Maksymalny okres przechowywania nieodebranego wyrobu nie może być dłuższy niż 3 miesiące. Po tym czasie wyrób jest likwidowany bez możliwości dochodzenia roszczeń.


KRATKA DO GRILLA NEOMAX

6.50PLNnetto 7.99PLNbrutto
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Klikając „Akceptuję wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich typów plików cookies, w tym cookies statystycznych i reklamowych. Klikając „Odmawiam” wyrażasz zgodę na stosowanie wyłącznie plików cookies niezbędnych do prawidłowego działania strony. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności.